براي بار هشتم دوباره خاله شدمممممممم.امروز ٤ روزه است و اسمش هم مهديسِ.
هر كاري كردم نشد عكسشو بذارم.
توي همين ماه يعني ماه بهمن قراره يكبار ديگه ام خاله بشم.
يعني توي يك ماه ٢ بار خاله ميشم.
خيلي خوشحالممممممم.

ما را در سایت دختران شیطون بلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32